ផែនការអនុវត្តបីឆ្នាំ (ផអ៣ទី៣) ២០១៨-២០២០

Banner

ផែនការ​អនុវត្ត​បីឆ្នាំ​ដំណាក់កាលទី៣​ (ផអ៣ទី៣)​ ២០១៨​-​២០២០​ ត្រូវ​បាន​អនុម័ត​ដោយ​ គ.ជ.អ.ប.​ ខែតុលា​ ឆ្នាំ២០១៧​ ដោយ​បាន​បន្ត​ពង្រឹង​នូវ​ប្រព័ន្ធ​គ្រប់គ្រង​រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​មួយ​ដែល​មាន​ស្វ័យភាព​ និង​មាន​គណនេយ្យភាព​ដោយ​ផ្ទាល់​ចំពោះ​ប្រជាពលរដ្ឋ​ និង​ជា​ស្ថាប័ន​ពុំ​មែន​ជា​ខ្សែ​បណ្តោយ​របស់​ក្រសួង​ ស្ថាប័ន​ថ្នាក់​ជាតិ​ ព្រមទាំង​ថ្នាក់​រដ្ឋបាល​ក្រោម​ជាតិ​នីមួយៗ​មិន​ចំណុះ​គ្នា​ទៅ​វិញ​ទៅ​មក​ (លើក​លែង​ទំនាក់​ទំនង​រវាង​រដ្ឋបាល​រាជធានី​ ខណ្ឌ​ សង្កាត់​ និង​រវាង​រដ្ឋបាល​ក្រុង​ និង​សង្កាត់)​ និង​មាន​ការទទួល​ខុស​ត្រូវ​ក្នុង​ការផ្តល់​សេវា​សាធារណៈ​ និង​ការលើក​កម្ពស់​ការអភិវឌ្ឍ​សេដ្ឋកិច្ច​មូលដ្ឋាន​តាមរយៈ​ការអនុវត្ត​មុខងារ​នានា​ដែល​បាន​ផ្ទេរ​ឱ្យ ​និង​មុខងារ​ជា​អាណត្តិ​ទូទៅ​សំដៅ​លើក​កម្ពស់​សុខុមាលភាព​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ក្នុង​ដែន​សមត្ថកិច្ច​របស់​ខ្លួន​។


​ផអ៣ទី៣​ មាន​សមាភាគ​ចំនួន​៥ ​ដូច​ខាង​ក្រោម​៖

សមាសភាពទី១​៖ ​ការគ្រប់គ្រង​ការងារ​កំណែ​ទម្រង់​

-ការលើក​កម្ពស់​និរន្តភាព​ និង​ស្ថាប័ន​ភាវូបនីយកម្ម​នៃ​ការងារ​កំណែ​ទម្រង់​នានា​ត្រូវ​បាន​ធានា​

-ភាពជាម្ចាស់​ និង​ការគាំទ្រ​ដល់​កំណែ​ទម្រង់​ត្រូវ​បាន​ពង្រឹង​យ៉ាង​ទូលំ​ទូលាយ​

-សង្គមស៊ីវិល​ និង​ផ្នែក​ឯកជន​ក្លាយ​ជា​ដៃ​គូ​ជាមួយ​រដ្ឋាភិបាល​ក្នុង​ការគាំទ្រ​ដល់​រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​ និង​កំណែ​ទម្រង់​វិមជ្ឈការ​ និង​វិសហមជ្ឈការ​

-ផអ៣ទី៣​ ត្រូវ​បាន​គ្រប់គ្រង​ប្រកប​ដោយ​ប្រសិទ្ធភាព​ តម្លាភាព​ និង​គណនេយ្យភាព​។


សមាសភាគទី២​៖ អភិបាលកិច្ចល្អ

-រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​មាន​ការប្រាស្រ័យ​ទាក់ទង​ និង​ឆ្លើយតប​ចំពោះ​ប្រជាពលរដ្ឋ​កាន់​តែ​ល្អ​ប្រសើរ​

-ក្រុមប្រឹក្សា​រដ្ឋបាល​ថ្នាក់ក្រោម​ជាតិ​ជា​តំណាង​ប្រជាពលរដ្ឋ​ ក្នុង​ការធ្វើ​សេចក្តី​សម្រេចចិត្ត​ និង​គោលនយោបាយ​នានា​

-រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​មាន​គណនេយ្យភាព​ និង​អនុវត្ត​បាន​ត្រឹមត្រូវ​តាម​លិខិត​បទដ្ឋាន​គតិយុត្ត​ និង​ស្តង់ដា​នានា​របស់​រដ្ឋបាល​ថ្នាក់ជាតិ​ដោយ​ផ្សារ​ភា្ជប់នឹង​ការវិភាជ​ធនធាន​ និង​ការលើក​ទឹក​ចិត្ត​ដល់​រដ្ឋបាល​ថ្នាក់ក្រោម​ជាតិ​ផ្អែក​លើ​លទ្ធផល​ការងារ​

-រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​គ្រប់គ្រង​ការងារ​របស់​ខ្លួន​បាន​ល្អ​ប្រសើរ​ និង​មាន​ប្រសិទ្ធភាព​

-រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​ ដោះស្រាយ​ និង​លើក​កម្ពស់​សុខុមាលភាព​របស់​ក្រុម​ជន​ងាយ​រងគ្រោះ​នានា​។


សមាសភាគទី៣​៖ ការគ្រប់គ្រង​ និង​ការអភិវឌ្ឍ​ធនធាន​មនុស្ស

-រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​មាន​សិទ្ធិ​អំណាច​ និង​ស្វ័យភាព​ក្នុង​ការគ្រប់គ្រង​បុគ្គលិក​របស់​ខ្លួន​

-បុគ្គលិក​រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​មាន​ចំនួន​គ្រប់គ្រាន់​ មាន​ចំណេះដឹង​ និង​មាន​សមត្ថភាព​សមស្រប​ក្នុង​ការបំពេញ​ការទទួល​ខុស​ត្រូវ​របស់​ខ្លួន​។


សមាសភាគទី៤​៖ ការផ្តល់សេវា​ និង​ការអភិវឌ្ឍ​មូលដ្ឋាន

-រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​មាន​ការផ្តួចផ្តើម​គំនិត​ដោះស្រាយ​បញ្ហា​ជា​អាទិភាព​នានា​របស់​មូលដ្ឋាន​ និង​ផ្តល់​សេវា​នានា​ តាមរយៈ​មុខងារ​ជា​អាណត្តិ​ទូទៅ​របស់​ខ្លួន​

-ប្រសិទ្ធភាព​នៃ​ការផ្តល់​សេវា​ត្រូវ​បាន​បង្កើន​ តាមរយៈ​ការផ្ទេរ​មុខងារ​ទៅ​ឱ្យ​រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​

-ក្រសួង​ ស្ថាប័ន​នានា​រៀបចំ​ និង​អនុវត្ត​គោលនយោបាយ​ លិខិត​បទដ្ឋាន​ និង​ស្តង់ដា​នានា​ស្រប​តាម​គោលនយោបាយ​វិមជ្ឈការ​

-ខេត្ត​ផ្តល់​អន្តរាគមន៍​ដល់​ក្រុង​ ស្រុក​ និង​ឃុំ ​សង្កាត់​ ដោយ​ឡែក​ក្រុង​ ស្រុក​ផ្តល់​ការគាំទ្រ​ផ្នែក​រដ្ឋបាល​ឃុំ​ សង្កាត់​។


សមាសភាគទី៥​៖ វិមជ្ឈការ​ហិរញ្ញវត្ថុ

-ការផ្តល់​ធនធាន​ទៅ​ឱ្យ​រដ្ឋបាល​ថ្នាក់​ក្រោម​ជាតិ​ផ្អែក​ទៅ​លើ​លទ្ធផល​នៃ​ការបំពេញ​ការងារ​ ក្នុង​បែបផែន​ជា​ឆន្ទានុសិទ្ធ​ផ្តោត​ទៅ​លើ​ការអភិវឌ្ឍ​ និង​មាន​ចំនួន​សមស្រប​ ដើម្បី​ឆ្លើយតប​បាន​ទៅ​នឹង​តម្រូវការ​របស់​ប្រជាពលរដ្ឋ​ និង​ស្តង់ដា​នៃ​ការផ្តល់​សេវា​។



ដើម្បីទាញយកឯកសារ៖ 
ផែនការ​អនុវត្ត​​បី​ឆ្នាំ (ផអ៣ទី៣) ២០១៨-២០២០ 

icon

អត្ថបទពាក់ព័ន្ធ ៖

ទំនាក់ទំនង

ស្ថិតក្នុងបរិវេណក្រសួងមហាផ្ទៃ អគារ (V) មហាវិថីព្រះនរោត្តម សង្កាត់ទន្លេបាសាក់ ខណ្ឌចំការមន រាជធានីភ្នំពេញ ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា

(+855) 78 575 775

info@ncdd.gov.kh

ប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ

គណនេយ្យភាពសង្គម

Social MediaSocial Media
© រក្សាសិទិ្ធគ្រប់យ៉ាងដោយ គ.ជ.អ.ប. ឆ្នាំ​ ២០២៥
សហការរៀបចំដោយ ៖  
logo_s_ncdd
logo_s_japan
UNDP